BLocal

גיל מרטנס - כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

גיל מרטנס – כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

  • ראשי
  • מי אני?
  • מוצרים ושירותים
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות לארגונים
    • הרצאות
    • קורס דיגיטלי לשיווק באמצעות תוכן
    • הרצאות און ליין
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות
    • ניהול תוכן ובלוגינג עסקי
    • ייעוץ אישי בכל הקשור לתוכן
  • שיווק באמצעות תוכן
    • תוכן דיגיטלי
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
  • ניהול קהילות
  • Be Local
    • כלים לעסקים קטנים
    • כלכלה מקומית
    • עסקים מקומיים
  • הבלוג
    • שיווק באמצעות תוכן
    • ניהול קהילות
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
    • תוכן דיגיטלי
    • טרנספורמציה דיגיטלית
  • דברו איתי
  • לקוחות
  • ללמוד ממני און ליין
You are here: Home / שיווק באמצעות תוכן / בלוגינג עסקי / איך לכתוב כותרות טובות לפוסטים?

איך לכתוב כותרות טובות לפוסטים?

19 באוקטובר 2016 by גיל מרטנס Leave a Comment

 

אין ספר על בלוגים שקראתי שלא מדבר על חשיבותה של הכותרת. אז ישבתי וקראתי, מצאתי עוד כמה מאמרים, וכתבתי וסיכמתי, והנה לפניכם – מה נדרש מכותרת טובה, איך מוצאים כותרות ומה עובד.

תסמכו עלי שעשיתי את כל הטעויות האפשריות – כותרות מעורפלות, כותרות מוזרות, צבר מילים שאף אחד לא מבין איך הן מתחברות יחד, ועוד נפלאות שמוחי הקודח המציא. ואז שמתי לב לכמה דברים: יש פוסטים שכמעט אף אחד לא קורא, ויש להם לפחות משהו אחד משותף: כותרות שלא מעידות על הכתוב.

האסימון נפל לי כשכתבתי פוסט על מה למדתי מהופעה של חוליו איגלסיאס. בעיני זה היה פוסט נהדר ומרגש. אבל הקוראים לא חשבו כך. הכותרת המקורית שלו היתה "השראה נמצאת בכל מקום". ואז יונית צוק, בסדנת הבלוגינג הנפלאה שלה, נתנה את הכותרת הזו כדוגמא לכותרת שלא אומרת כלום. היא צדקה, כמובן. שיניתי את הכותרת, והכנסתי כמובן את שמו של מר איגלסיאס לתוכה. עכשיו אי אפשר שלא להבין שקיבלתי ממנו השראה.

headlines

 

רוצים לא לעשות את הטעויות שעשיתי?

בואו לקרוא את המדריך לכתיבת כותרות טובות לפוסטים.

מייל אחד ואתם שם 🙂

(שימו לב, המייל הזה נכנס לרשימת התפוצה של הבלוג הזה. מבטיחה שאין ספאם!)

כותרות לפוסטים

רשמו כאן את המייל שלכם, והמדריך אצלכם בתיבה!

 

עוד קצת באותו עניין

  • הצ'קליסט המלא לכתיבת פוסט בעל ערךהצ'קליסט המלא לכתיבת פוסט בעל ערך
  • דומה מושך דומה, גרסת הבלוגיםדומה מושך דומה, גרסת הבלוגים
  • עידן השקיפותעידן השקיפות
  • על תחרות, הצלחה ושיתופי פעולהעל תחרות, הצלחה ושיתופי פעולה
  • איך לערוך פוסטים?איך לערוך פוסטים?
  • למה לייצר תוכן? איפה שמים אותו? ומה שונה ממקום למקום?למה לייצר תוכן? איפה שמים אותו? ומה שונה ממקום למקום?

Filed Under: בלוגינג עסקי, כלים לכתיבה Tagged With: בלוגים, כותרות, כותרת טובה, פוסט, פוסטים

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

די, תמשיכי. אני רוצה לקבל עוד מהטוב הזה :)

חיפוש בהררי התוכן שיש פה

הבלוג -מה מעניין אותך לקרוא?

על מה כתבתי לאחרונה?

  • להרוויח את אמון הלקוחות באמצעות תוכן
  • קהילה Vs מועדון לקוחות Vs ארגון בוגרים
  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
קורס לשיווק באמצעות תוכן

פוסטים אחרונים

  • להרוויח את אמון הלקוחות באמצעות תוכן
  • קהילה Vs מועדון לקוחות Vs ארגון בוגרים
  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות

חיפוש באתר

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

BLocal · © 2021 · Powered by Jetweb