אין ספר על בלוגים שקראתי שלא מדבר על חשיבותה של הכותרת. אז ישבתי וקראתי, מצאתי עוד כמה מאמרים, וכתבתי וסיכמתי, והנה לפניכם – מה נדרש מכותרת טובה, איך מוצאים כותרות ומה עובד.
תסמכו עלי שעשיתי את כל הטעויות האפשריות – כותרות מעורפלות, כותרות מוזרות, צבר מילים שאף אחד לא מבין איך הן מתחברות יחד, ועוד נפלאות שמוחי הקודח המציא. ואז שמתי לב לכמה דברים: יש פוסטים שכמעט אף אחד לא קורא, ויש להם לפחות משהו אחד משותף: כותרות שלא מעידות על הכתוב.
האסימון נפל לי כשכתבתי פוסט על מה למדתי מהופעה של חוליו איגלסיאס. בעיני זה היה פוסט נהדר ומרגש. אבל הקוראים לא חשבו כך. הכותרת המקורית שלו היתה "השראה נמצאת בכל מקום". ואז יונית צוק, בסדנת הבלוגינג הנפלאה שלה, נתנה את הכותרת הזו כדוגמא לכותרת שלא אומרת כלום. היא צדקה, כמובן. שיניתי את הכותרת, והכנסתי כמובן את שמו של מר איגלסיאס לתוכה. עכשיו אי אפשר שלא להבין שקיבלתי ממנו השראה.
רוצים לא לעשות את הטעויות שעשיתי?
בואו לקרוא את המדריך לכתיבת כותרות טובות לפוסטים.
מייל אחד ואתם שם 🙂
(שימו לב, המייל הזה נכנס לרשימת התפוצה של הבלוג הזה. מבטיחה שאין ספאם!)
כתיבת תגובה