לאן הולך התוכן בקרוב? ואיך אנחנו, המשווקים, יכולים לקדם אותו?
על מילת הקסם החדשה – מוניטיזציה של קהילות
כולם התחילו לדבר על מוניטיזציה של קהילות. מה זה אומר ואיך אפשר באמת להרוויח מקהילות דיגיטליות?
סטוריטלינג ומיתוג. מה הקשר?
סיפורים הם אבקת הקסם של התוכן – הם זכירים, מרגשים ומערבים אותנו. איך אפשר להשתמש בהם למיתוג העסק?
תיאורי משרה – לא מה שחשבתם
תיאורי משרה לא חייבים להיות יבשים. כדאי להסתכל עליהם כתוכן יצירתי לכל דבר, כזה שממתג היטב את הארגון או העסק שלכם. איך עושים זאת? יש לי כמה רעיונות
האקוסיסטם של הקהילה – או איפה אנחנו חיים?
כל קהילה מתקיימת בתוך עולם או תחום. למה חשוב לזהות את האקוסיסטם שבו הקהילה פועלת? ומה חשוב לבדוק בתוכו?
איך לסכם שנה באמצעות כתיבה?
החלטתי לחשוף בפניכם את הרשימות שאני נוהגת להכין בסוף כל שנה. הן מיישרות לי את הגב ומרחיבות את הלב והתודעה. מומלץ בחום לאמץ.
תחומי אחריות של מנהל קהילה
תפקיד מנהל הקהילה הוא ממש לא רק לעורר מעורבות ולמחוק פוסטים לא מתאימים. יש הרבה מאוד עבודה מאחורי הקלעים. הנה טעימה ממנה
הכר את הקהילה שלך – באיזה מחזור בחיי הקהילה היא נמצאת?
מחזור חיי הקהילה שלכם הוא ידע חשוב! אם תבינו איפה היא נמצאת, יש יותר סיכוי שתבינו איך לקחת אותה לשלב הבא.
השפעה ברשת
אחת הדרכים הכי מעניינות לשווק היום היא דרך משפיענים ברשת. מה זה אומר ואיך מייצרים השפעה כזו?
רגע לפני שאתם פותחים את קבוצת הפייסבוק של העסק או המותג שלכם, עצרו וחישבו…
על מה כדאי לחשוב לפני שאנחנו רצים להקים קהילה עבור מותג או עסק
- 1
- 2
- 3
- …
- 15
- Next Page »