בעולם שממתג את עצמו לדעת ומספר על עצמו עד בלי די – יש דרך אחרת. במקום לספר כמה אנחנו מוצלחים, מהממים ונדירים – אולי פשוט נראה לעולם מה יש לנו לתת לו?
קהילות כיוצרות שינוי
לקהילות יש כוח גדול. זה הכוח של הביחד. מעבר ליכולת שלהן לתמוך, לשווק או להעלות מודעות, יש להן כוח לחולל שינוי של ממש.
משברים בקהילות דיגיטליות
משברים בקהילות. אילו סוגים של משברים קיימים? איך אפשר להתמודד איתם? הגישה הפרואקטיבית והגישה הריאקטיבית לפניכם.
קהילות מקצועיות כפתרון להעברת ידע בארגונים
קהילות מקצועיות יכולות לתרום להעברת ידע בארגונים. איך? מוזמנים להיכנס ולגלות.
מה הקשר בין סטוריטלינג לקידום אתרים? פוסט אורח מאת דניאל זריהן
לסיפורים יש כוח אדיר – לחבר אלינו לקוחות, לרגש אותם, לגרום להם להבין. מסתבר שיש להם עוד כוח – לקדם את האתר שלנו. מוזמנים לגלות איך.
תכנים מומלצים לקהילות מקצועיות
לתוכן בקהילות מקצועיות יש תפקיד חשוב מאוד- הוא קובע את הנרטיב של הקהילה. איך עושים זאת נכון?
מה קרה לכתיבה?
מה קרה לשפה הכתובה, ולמה? ובכל זאת – היא כל כך חשובה היום. מה עושים כדי לשפר את התקשורת הכתובה שלנו?
נדירות
אנחנו כל כך רוצים דברים נדירים, שאין לאחרים, שאולי ייעלמו מחר, או שמישהו אחר כל כך רוצה. קוראים לזה עקרון הנדירות והוא משפיע על הבחירות שלנו לא מעט. כמובן שגם המשווקים יודעים את זה, ומשתמשים בו היטב.
הוכחה חברתית – מה זה ואיך זה עוזר לנו?
כשאנשים אחרים עושים משהו, זה מחזק את התחושה שלנו שגם אנחנו צריכים לעשות אותו הדבר. על זה מבוסס העקרון של הוכחה חברתית. מה זה בדיוק? למה זה קורה? איך משתמשים בזה בשיווק, וממה כדאי להיזהר?
האם יש כזה דבר יותר מדי נוכחות ברשת?
אומרים לנו (ובצדק) כל הזמן שאנחנו צריכים נוכחות דיגיטלית. אבל האם יש כזה דבר יותר מדי נוכחות?
- 1
- 2
- 3
- …
- 19
- Next Page »