הכשרה להקמת בלוג אישי, חברתי או עסקי
בלוג הוא אחת משיטות השיווק הכי אינטליגנטיות, עדינות ואישיות שאני מכירה. הוא גם מסע מרתק לליווי העשייה, החלומות ותחומי העניין שלך. רוצה להכיר גם?
הכשרה לאנשים המעוניינים להקים בלוג (אישי, עסקי, חברתי). בהכשרה תיחשפו לעולם הבלוגים על סוגיו, סוגי תכנים אפשריים, פלטפורמות אפשריות, יתרונות וחסרונות של כל אחת, איך מתחילים, מציאת השפה הייחודית, בניית תכנית עבודה לבלוג, על מודלים להכנסות מבלוגים, איך מקדמים את הבלוג, מושגים בסיסיים ב SEO, זכויות יוצרים ברשת, הפצת הבלוג ברשתות חברתיות, כללים לתוכן בעל ערך בבלוגים עסקיים, טיפים לכתיבה בבלוגים ועוד.
מי אני?

גיל מרטנס
היי ונעים להכיר!
ביומיום אני מכניסה בעלי עסקים לעולם המופלא של הבלוגים. אני גם בלוגרית, מהנדסת וזמרת.
מתה על מילים ועל רגש, ועוד יותר על השילוב שהם יוצרים. ואני מאמינה שכל בעל עסק יכול ליצור את השילוב הזה כדי לקדם את העסק שלו באמצעות תוכן! מרצה על תוכן, בלוגינג עסקי, שיווק דיגיטלי וניהול קהילות. מכשירה ומייעצת לבעלי עסקים בכל הנוגע לתוכן, בלוגים עסקיים וחברתיים, שיווק דיגיטלי ועוד.
משתתפות בקורסי הבלוגינג כתבו לי ש...
"ממליצה בחום רב על קורס בלוגריות שמעבירה גיל. התכנים מועברים על ידי גיל בסבלנות ובסובלנות רבה תוך הקשבה לכל שאלה או דיון שעלה על ידי אחד מהמשתתפות. החומר מועבר תאורטי וגם מעשי, נכונות רבה לעזור כל הזמן גם לאחר סיום הקורס. שמחתי להכיר אישה מדהימה וכשרונית"
"החל מהשיעור הראשון הרגשתי שנפתחתי לעולם חדש, אפשרויות חדשות, והעשרה בתחום הפנאי והעיסוק. ההנחיה של גיל מעניינת, קלילה, זורמת ומחזקת. הייתי רוצה עוד שיעורים!"
"כל כך נהניתי שאפילו את בן הזוג שלי אני רושמת לקורס הבא"
"גילי היקרה, תודה רבה על הידע הרב שהעברת לנו בחיוך ובסבלנות. את אשת מקצוע ממעלה ראשונה ושמחתי להשתתף בקורס וללמוד ממך. תודה"
"גילי אשת מקצוע שאוהבת אנשים ואוהבת ללמד ולהדריך. משרה אווירת רוגע ואופטימיות"
"גיל מדריכה מעולה, בעלת ידע ושליטה בנושא. מסבירה באופן ברור את הנלמד, אינה "שומרת לעצמה" דבר, כי אם מעניקה הכל לקבוצה ועונה לכל שאלה."
"קורס מהנה ותורם. דחף אותי לפתוח בלוג לאחר שנים של מחשבות. השיתוף והחשיפה לידע של גיל קיצר תהליכים"
תכנים עיקריים
מפגש 1
- כללי – בלוגים: מהו בלוג, מה מאפיין בלוגים, למה בלוג ולא רק פייסבוק? סוגי בלוגים קיימים, בלוגים בארץ ובעולם, פלטפורמות קיימות, מושגים כלליים בבלוגוספירה ועוד.
- מאפיינים ויתרונות של בלוגים
- למה עסק/מיזם צריך בלוג? איך בלוג מקדם עסק?
- האם לפתוח בלוג בתוך אתר העסק/המיזם?
- מרכיבי הבלוג – מושגים בסיסיים (פוסטים, קטגוריות, עמודים וכד'), יתרונות וחסרונות של כל פלטפורמה להקמת בלוגים, ועוד.
- הכרות אישית – מטרות אישיות של חברות הקבוצה. שיתוף.
- קבלת שיעורי בית כהכנה למפגש הבא.
מפגש 2
- איך מתחילים? מהו דומיין ומתי מומלץ לרכוש אחד, הקמת הבלוג טכנית, גיבוש מטרות, מיפוי קהל היעד ועוד.
- מערכת היחסים בין בלוג ובין רשתות חברתיות.
- מטרת התוכן בבלוג עסקי/חברתי – דוגמאות וקווים מנחים.
- פתיחת בלוג בוורדפרס – הדגמה והתנסות מעשית, טכנית. כל אחת מגיעה עם הלפ טופ שלה ופותחת בלוג שישמש אותה להתנסות.
מפגש 3
- המשך הקמת הבלוג – מעשית – כתיבת פוסט לדוגמא, שמירת טיוטות, עבודה עם תצוגה מקדימה, כותרות וכותרות משנה, הוספת אופציה לחיפוש, קישורים, העלאת תמונות וסרטונים, ועוד.
- תדירות פרסום.
- מושגים בסיסים ב SEO
- זכויות יוצרים ברשת.
- הקמת פלטפורמות תומכות בלוג – תיקייה, גיבויים, קובץ אקסל, לו"ז לרעיונות וכד'.
- מודלים של הכנסות מבלוגים.
- תכנים מומלצים לבלוגים עסקיים.
מפגש 4
- תחילת עבודה מעשית על התוכן– כתיבת עמוד אודות, הזנת ערכים, מילות מפתח, קטגוריות ותגיות.
- כללים חשובים בכתיבת פוסטים.
- הפצה – דף פייסבוק/רשתות חברתיות אחרות, קישורים בין הרשתות לבלוג עצמו.
- חשיפת הבלוג – שיווק.
- המשך התנסות מעשית – הוספת טופס לדוגמא בבלוג, הפצת תכני הבלוג בפייסבוק, הוספת קישורים לרשתות החברתיות בבלוג עצמו.
- על מה כותבים? עוד רעיונות לתכנים.