שיווק באמצעות תוכן - מילת הבאז הבלתי מעורערת של השיווק.
כולנו צריכים לכתוב היום און ליין כדי לשווק את העסק שלנו. אבל למה? איך? ועל מה כותבים?
בסדנת הכתיבה תקבלו המון כלים לשיפור הכתיבה במדיה הדיגיטלית.
בסוף הסדנה תבינו:
- למי כותבים?
- אילו במות יש לכתיבה? איך בוחרים בבמה המתאימה למסר?
- איך להפסיק לפחד מהכתיבה?
- איך להפוך את הכתיבה לכלי קבוע?
- מהם סוגי הכתיבה?
- מאיפה מוצאים רעיונות לכתיבה?
- על מבנים שונים להעברת מסרים בכתיבה.
- איך מוצאים כותרת טובה למסר?
מי אני?

גיל מרטנס
ביומיום אני מכניסה בעלי עסקים לעולם המופלא של התוכן והבלוגים. אני גם בלוגרית, מהנדסת וזמרת.
מתה על מילים ועל רגש, ועוד יותר על השילוב שהם יוצרים. ואני מאמינה שכל בעל עסק יכול ליצור את השילוב הזה כדי לקדם את העסק שלו באמצעות תוכן! מרצה על תוכן, בלוגינג עסקי, שיווק דיגיטלי וניהול קהילות. מכשירה ומייעצת לבעלי עסקים בכל הנוגע לתוכן, בלוגים עסקיים וחברתיים, שיווק דיגיטלי ועוד.