חיפוש

מה יש לי להציע לכם?

את מה שאני הכי אוהבת לעשות: להרצות. להעביר ידע. לעורר אנשים לחשוב ולהתרגש.

אני מעבירה קורסים אקדמיים, קורסים בהתאמה לארגונים, הרצאות וסדנאות.

אני גם מלווה אנשים וארגונים ומייעצת להם בכל הנושאים האלה.

שיווק ומיתוג באמצעות תוכן

העולם שלנו מלא בתוכן, מכל עבר ובכל מקום. שמתם לב? שיווק באמצעות תוכן היא שיטת השיווק האהובה עלי, שבעצם אומרת – שקודם כל נותנים לאנשים ערך – ורק אחר כך, לאחר שיש כבר אמון, אפשר להציע שירותים ומוצרים.

איך עושים זאת? בשביל זה אני פה. אני מרצה על כתיבה שיווקית, מיתוג באמצעות תוכן, בלוגינג, סטוריטלינג וכל מה ששייך לעולמות התוכן ברשת. ואני גם מלווה ומייעצת לארגונים על יצירת תוכן.

השפעת המדיה החברתית

המדיה החברתית שינתה לנו את החיים. רובנו מבלים בה שעות ביום. היא משפיעה על ההתנהגות שלנו, על ההחלטות שלנו, על התודעה שלנו.

היא גם ממכרת מאוד. יש בה הרבה צדדים יפים, אבל חשוב שנכיר גם את הצדדים האפלים ונבין איך היא משפיעה עלינו. אני מעבירה הרצאות וקורסים על השפעותיה של המדיה החברתית על החיים שלנו – ובוחנת איך היא משפיעה על נושאים כמו בדידות, חרדה, אמפתיה, קבלת החלטות ועוד.

ניהול קהילות

קהילות דיגיטליות הפכו להיות כלי חשוב לשיווק, שייכות, מחוברות עובדים ופיתוח חדשנות בארגונים.

אני מעבירה קורסים אקדמיים, קורסים ארגוניים, הרצאות וסדנאות בכל מה שקשור לעולם הקהילות. זה כולל נושאים כגון הקמה וניהול של קהילות עניין, תמיכה, קהילות חברתיות, פנים ארגוניות או מקצועיות, תכנון ועיצוב קהילות, מעורבות בקהילות, שילוב קהילות בארגונים, מדידת הצלחה ועוד.

אני גם מלווה ארגונים ומוסדות בהקמת קהילות פנים ארגוניות, מקצועיות או קהילות עניין. 

מדע, טכנולוגיה וחברה

הטכנולוגיה והמדע הם חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו היום.

אבל איך כל זה קרה? האם הקידמה הזו עושה את החיים שלנו טובים, מאושרים ובריאים יותר? איך המדע והטכנולוגיה משפיעים על החברה, ואיך החברה משפיעה עליהם? אילו מחירים אנחנו משלמים על שילוב הטכנולוגיה והמדע בחיינו, ומה אנחנו מרוויחים? האם למדע באמת יש את כל התשובות? והאם עדיין אפשר לסמוך עליו? בכל הנושאים המרתקים האלה אני עוסקת במחקר שלי בבר אילן, וגם בהרצאות שלי.  

כלכלה מקומית

כלכלה מקומית היא קצת כמו הבייבי שלי. ממנה התחלתי את המסע שלי בעולם הדיגיטל.

אנשים קצת נבהלים כשאני אומרת "כלכלה מקומית". אולי כי המילה "כלכלה" נמצאת שם? כך או כך, מדובר בתיאוריה שמחזירה אותנו הביתה, לקהילות שלנו. לעסקים המקומיים שאני כל כך אוהבת.

בהרצאות שלי אני מלמדת כמה חשובה כלכלה מקומית ואיך אפשר להכניס אותה לחיים בצעדים קלים ופשוטים, למה חשוב לקהילות מקומיות שיהיו בהם עסקים מקומיים, ועוד מנפלאות הנושא הזה.  

לקוחות

דברו איתי

כתובת מייל: [email protected]