דלג לתוכן
Facebook Linkedin Instagram Whatsapp
  • מי אני?
  • הבלוג
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעת המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • דברו אלי
  • מי אני?
  • הבלוג
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעת המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • דברו אלי

הבלוג

כל מה שאני עוסקת בו מונח לפניכם דרך התוכן שאני כותבת. הכל. רק קחו. 

פוסטים אחרונים

בנינו ציות, הרסנו אמון? חשבון...

איך נשקם את מעמדו של המדע לאחר הקורונה? על המלכודת הרטורית של הסיסמה Follow the Science ששמענו שוב ושוב בקורונה: על Scientism, פוליטיקה ואובדן הספק.
לקריאה

לחפש נשמה באלגוריתם: איך JOMO...

לאחרונה החלו לדבר יותר ויותר על שתי תופעות – JOMO ו- ROMO שנותנות קונטרה מעניינת ל FOMO הנודע. התופעות הללו, בעיני, חושפות משהו בתרבות שלנו ששווה להביט בו.
לקריאה

מה נשאר מהרגש כשאנחנו מתרגמים...

מה קורה לרגש שלנו כשהוא מוצג לראווה במדיה החברתית, ומה קורה לנו בעקבותיו? מוזמנים לצלול יחד איתי לעולמם של הרגשות כשהם נמדדים בלייקים.
לקריאה

הרשתות החברתיות כמנגנון של כוח

אנחנו מבלים במדיה החברתית שעות על גבי שעות והיא משפיעה עלינו, על מערכות היחסים שלנו, על הזהות שלנו ועל ההחלטות שלנו. בואו נראה מי בעצם פה השולט ומי הנשלט, למרות שלכאורה המדיה החברתית נועדה להעצים אותנו ולתת לנו כוח?
לקריאה

אינטימיות בעידן המדיה החברתית

אינטימיות נחשבת ללב של מערכות יחסים עמוקות ומספקות. מה קורה לה בעידן דיגיטלי שבו חשיפה ושיתוף הן חלק בלתי נפרד מהרשתות החברתיות?
לקריאה

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

המייל שלך לא עובר לאף אחד, ואני שונאת ספאם בדיוק כמוך. 

11/12/2021

שיווק באמצעות תוכן // תוכן דיגיטלי

מדידת אפקטיביות של תוכן

האם מאמצי השיווק באמצעות תוכן שלנו מצליחים או לא? מה כדאי לשפר, ולמה? את התשובות לשאלות האלה אני לא יכולה לתת לכם, אבל המדידה דווקא כן. זה הזמן להבין למה ומה כדאי למדוד.

לקריאה >>

21/11/2021

השפעות המדיה החברתית // שיווק באמצעות תוכן

איך מופנמים משווקים?

כשליש עד חצי מהאוכלוסייה הם אנשים מופנמים. העולם המערבי, למרות זאת, בנוי בעיקר למוחצנים שבינינו. כך גם עולם השיווק. מה עושים המופנמים? איך הם בכל זאת יכולים לשווק?

לקריאה >>

07/11/2021

השפעות המדיה החברתית // מדע, טכנולוגיה וחברה

האם יש לנו בכלל רצון ומחשבה חופשיים בעידן המדיה החברתית?

המדיה החברתית חושפת בפנינו התנהגות ובחירות של האנשים סביבנו. היא גם מעצבת את התודעה שלנו, דרך אלגוריתמים, החברים שלנו או באמצעות צנזורה. האם בעולם כזה יכולה להיות לנו באמת בחירה חופשית?

לקריאה >>

20/10/2021

שיווק באמצעות תוכן

אסטרטגיית תוכן מבוססת הקשבה ללקוחות

כשאנחנו לא רק מקשיבים לשאלות של הלקוחות, אלא גם עונים עליהן, אנחנו מבססים אמון. זה הרעיון מאחורי אסטרטגיית התוכן המבוססת על הקשבה ללקוחות.

לקריאה >>

10/10/2021

תוכן דיגיטלי

תוכן וחוויית משתמש הולכים יד ביד

חוויית משתמש ותוכן חייבים ללכת יד ביד. מה תפקידו של התוכן בחוויית המשתמש? הכל כאן.

לקריאה >>

22/09/2021

השפעות המדיה החברתית // מדע, טכנולוגיה וחברה

איך המדיה החברתית משפיעה על החלטות בנושאי בריאות

יצאתי לבדוק איך אנחנו מבצעים היום, בעידן הרשת והמדיה החברתית, החלטות הקשורות לבריאות שלנו. מסתבר שפתחתי תיבת פנדורה...

לקריאה >>

07/09/2021

ניהול קהילות

עקרונות מעולם הקהילות שכדאי להטמיע בעולם העבודה

חשיבה אנושית וקהילתית יכולה להתקיים בכל ארגון, גם אם אין בו קהילה מקצועית. איך עושים את זה?

לקריאה >>

23/08/2021

השפעות המדיה החברתית

איך המדיה החברתית משפיעה על ההתנהגות שלנו במרחב הפיזי?

אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, בה קיים ברשתות שיח אלים ומפלג. מתוך תסכול יצאתי לבדוק איך הפעילות שלנו במדיה החברתית משפיעה על ההתנהגות שלנו. לא יצאתי מעודדת בכלל.

לקריאה >>

10/08/2021

טרנספורמציה דיגיטלית // תוכן דיגיטלי

איך מנהלים תוכן ברב ערוציות?

כבר כמה שנים מדברים על המושג הזה: רב ערוציות, או בלעז - MultiChannel. מה זה אומר? מי צריך את זה? איך מנהלים תוכן בכל כך הרבה ערוצים?

לקריאה >>

19/07/2021

השפעות המדיה החברתית // שיווק באמצעות תוכן

תתעוררו, השיווק השתנה

השיווק של פעם, זה שכיוון מסרים ופרסומות למסות של אנשים, ורצה רק לתפוס את תשומת הלב של הצרכן, משתנה. זה הזמן לשיווק אחר - שמכבד את הלקוח ואת הזמן שלו, שמבקש לפתור לו בעיות.

לקריאה >>

Facebook Linkedin Instagram Whatsapp
מה באתר?
  • עמוד הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • יצירת קשר
קטגוריות
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעות המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעות המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
פוסטים אחרונים

בנינו ציות, הרסנו אמון? חשבון הנפש של המדע לאחר עידן הקורונה

לחפש נשמה באלגוריתם: איך JOMO ו-ROMO חושפים את הגעגוע שלנו לעומק בעולם דיגיטלי

מה נשאר מהרגש כשאנחנו מתרגמים אותו לשפה של לייקים?

הרשתות החברתיות כמנגנון של כוח

אינטימיות בעידן המדיה החברתית

אחת לחודש אני כותבת ניוזלטר מושקע עם המון טיפים ומחשבות.
רוצים לקבל את כל הטוב הזה?

(המייל שלכם לא עובר לאף אחד ואני שונאת ספאם לפחות כמוכם)

© 2025 כל הזכויות שמורות לגיל מרטנס