מהו שיווק דיגיטלי, ואיך השיווק באמצעות תוכן משתלב בו, נכסים דיגיטליים, פלטפורמות מתאימות.
סוגי תכנים, אופן צריכת התוכן כיום, אפשרויות להעברת מסר, אוצרות תוכן, מהו תוכן בעל ערך?
מתחילים לעבוד – הגדרת מטרה, אפיון קהל יעד, גיבוש הצעת הערך, בניית אסטרטגיית תוכן.
הנכס המושלם לתוכן שלך- בלוג. מהו בלוג? בלוגינג עסקי, תכנים מומלצים, SEO בסיסי.
רעיונות לתוכן – מאיפה מוצאים רעיונות, מקורות השראה, עבודה על רעיונות.
הכתיבה עצמה – תהליך הכתיבה, עריכת פוסטים, כללי עשה ואל תעשה בכתיבה, כותרות.
סטוריטלינג- כוחם של סיפורים, מבנה הסיפור, סטוריטלינג ויזואלי, הסיפור של העסק.
התאמת המסר לפלטפורמה והפצת התוכן – בצורה אורגנית וממומנת.
השפעה ברשת, שיווק באמצעות משפיענים, בניית אוטוריטה ברשת.
כוחה של התמדה, טיפים לרגעי הייאוש, כיווני השיווק החדשים, המלצות ספרים, מילות סיכום.
גיל מרטנס, מרצה ומייעצת לארגונים ועסקים על תוכן דיגיטלי, שיווק באמצעות תוכן, בלוגים, ניהול קהילות, כתיבה און ליין, ועוד.
מרצה במכללה למנהל, במרכז למשפט ועסקים, באוניברסיטה הפתוחה ועוד.
מנחה קורסי בלוגריות מטעם ויצו ועיריות, ובאופן פרטי.
מנחה סדנאות, ימי עיון והרצאות בכל הקשור לתוכן דיגיטלי, ניהול קהילות, בלוגים ועוד, בארגונים, מכללות ועוד.
בלוגרית כ 10 שנים. מנהלת, כותבת ומתחזקת שלושה בלוגים.
מכשירה ומלווה אנשים להקמת בלוגים מקומיים, עסקיים ואישיים.
מנהלת בלוגים עסקיים, מייעצת לבעלי עסקים ויזמים בכל הקשור לתוכן דיגיטלי.
כותבת בלוג מקומי לחיזוק כלכלה מקומית ומנהלת קהילת עסקים מקומיים.
מהנדסת תעשייה וניהול מהפקולטה להנדסת תעו"נ – הטכניון, בעלת תואר שני בבריאות תעסוקתית, הפקולטה לרפואה אונ' ת"א.
יש לך עוד שאלות על הקורס?