BLocal

גיל מרטנס - כלים ליצירת תוכן דיגיטלי, הקמה ותחזוקה של בלוג עסקי, ניהול קהילות

גיל מרטנס – כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

  • ראשי
  • מי אני?
  • מוצרים ושירותים
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות לארגונים
    • הרצאות
    • קורס דיגיטלי לשיווק באמצעות תוכן
    • הרצאות און ליין
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות
    • ניהול תוכן ובלוגינג עסקי
    • ייעוץ אישי בכל הקשור לתוכן
  • שיווק באמצעות תוכן
    • תוכן דיגיטלי
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
  • ניהול קהילות
  • Be Local
    • כלים לעסקים קטנים
    • כלכלה מקומית
    • עסקים מקומיים
  • הבלוג
    • שיווק באמצעות תוכן
    • ניהול קהילות
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
    • תוכן דיגיטלי
    • טרנספורמציה דיגיטלית
  • דברו איתי
  • לקוחות
  • ללמוד ממני און ליין
You are here: Home / Be Local / כלים לעסקים קטנים / למה גם עסקים קטנים ומקומיים צריכים נוכחות און ליין?

למה גם עסקים קטנים ומקומיים צריכים נוכחות און ליין?

2 בפברואר 2016 by גיל מרטנס 1 Comment

רוב העסקים הקטנים עדיין מוכרים באותו אופן כמו שמכרו לפני 20 שנה, אבל הצרכנים היום מחפשים עסקים באופן שונה, אפילו בהשוואה ללפני חמש שנים. מתי בפעם האחרונה חיפשתם אתם שירותים או מוצרים בדפי זהב? בואו נודה בזה, כולנו מחפשים היום יותר ויותר שירותים או מוצרים באינטרנט.

אם כולם נמצאים באינטרנט, כדאי שגם העסק שלך יהיה שם. אני יודעת, אתה בטח חושב שעסק קטן ומקומי לא צריך נוכחות אינטרנטית.

הנה כמה נתונים מעניינים:

  • 41% מהחיפושים של עסקים במנועי חיפוש כוללים שם מקום.
  • 73% מכל הפעילות און ליין קשורה לחיפושים מקומיים (בהרצאה ששמעתי לאחרונה נטען שאפילו מעל 75%).
  • 82% מהחיפושים הלוקאליים מסתיימים בהגעה או בהרמת טלפון לעסק.
  • 43% מהחיפושים הלוקאליים און ליין מטרתם לרכוש מוצר או שירות באופן פיזי (אוף ליין).

לצרכנים יש שלב, לפני רכישה, שנקרא "שלב הלמידה". ככל שצרכן הוא פחות אימפולסיבי (או שהמוצר/שירות פחות מתאים לרכישה אימפולסיבית), כך השלב הזה ארוך יותר. 95% מהאנשים שמחפשים משהו באינטרנט נמצאים עדיין בשלב הזה, בו הם מחפשים ידע, מידע ותשובות בחינם. אז למה שלא תספק להם אותם?

אני יודעת שמדברים המון היום על SEO (אופטימיזציה של מנועי חיפוש). כבר שמעתי על עסקים קטנים (ומקומיים) שהשקיעו עשרות אלפי שקלים בSEO. אז רגע לפני ההוצאה הזו, אני רוצה לתת לכם לחשוב על משהו. SEO נועד למקם אתכם בליגה של הגדולים – בגוגל. האם אתם באמת יכולים להתחרות בחברות ענק? האם היתרון שלכם לא נעוץ ביחס האישי, במיקום, בחיבור לקהילה, במומחיות? לכן, אני ממליצה על בלוג שבו תוכלו לפרוס לעיני לקוחות פוטנציאלים את הידע שלכם. כשלקוחות אלו יחפשו מוצר או שירות במקום המגורים שלהם, הם יתקלו בידע שלכם, יכירו אתכם, ויוכלו גם להגיע אליכם.

ההבדל העיקרי בין פרסום און-ליין לאוף-ליין הוא שבפרסום מסורתי, אתה "דוחף" את המידע עליך ללקוח, ללא התחשבות בשלב בו הוא נמצא (פליירים, פרסומות, שלטים וכד'), ואילו בפרסום און ליין, אתה יוצר מידע זמין כדי שהלקוח ימצא אותו בזמן, בקצב ובשלב המתאים לו (שלב הלמידה, כנראה). בפרסום כזה היוזמה היא של הלקוח. פרסום כזה הוא גם כמעט בחינם.

רוצים לדעת עוד על הקמת בלוג לעסק קטן ומקומי? בואו לכאן.

רוצים להתייעץ איתי על הקמת בלוג לעסק שלכם? צרו קשר.

רוצים להבין עוד יותר מהן האפשרויות שלכם ואיך מתחילים? הכנתי מדריך מפורט ומרגיע כדי להתחיל. בואו לכאן לפרטים נוספים ורכישה.

ותמיד תוכלו לחפש את הבלוג המקומי באזור מגוריכם, ולתת לו לכתוב עליכם, ולעשות לפחות חלק מן העבודה עבורכם.

 

עוד קצת באותו עניין

  • לוח וגיר, הגרסא המקומית.לוח וגיר, הגרסא המקומית.
  • מה קורה לאשה שמתחילה לכתוב בלוג מקומי?מה קורה לאשה שמתחילה לכתוב בלוג מקומי?
  • איך עסקים קטנים מסייעים לקהילה?איך עסקים קטנים מסייעים לקהילה?
  • קניות און ליין שעושות טוב גם לנו וגם לעסקים מקומייםקניות און ליין שעושות טוב גם לנו וגם לעסקים מקומיים
  • טרנספורמציה דיגיטלית וקורונהטרנספורמציה דיגיטלית וקורונה
  • נכס דיגיטלי – מה זה ולמה אני צריכה את זה?נכס דיגיטלי – מה זה ולמה אני צריכה את זה?

Filed Under: כלים לעסקים קטנים, עסקים מקומיים Tagged With: בלוג לעסק קטן, נוכחות, עסק מקומי, עסק קטן ומקומי, עסקים קטנים

Trackbacks

  1. העסקים הקטנים ברובע נפגשים הגיב:
    27 במרץ 2016 בשעה 19:21

    […] כוס קפה, נפגשנו כ 10 בעלי עסקים, הכרנו זה את זה, שמענו על למה גם עסקים קטנים צריכים נוכחות דיגיטלית (זה היה הקטע האמנותי שלי) והתחלנו לחשוב על שיתופי […]

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

די, תמשיכי. אני רוצה לקבל עוד מהטוב הזה :)

חיפוש בהררי התוכן שיש פה

הבלוג -מה מעניין אותך לקרוא?

על מה כתבתי לאחרונה?

  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
  • קהילות מקצועיות כפתרון להעברת ידע בארגונים
  • מה הקשר בין סטוריטלינג לקידום אתרים? פוסט אורח מאת דניאל זריהן
קורס לשיווק באמצעות תוכן

פוסטים אחרונים

  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
  • קהילות מקצועיות כפתרון להעברת ידע בארגונים
  • מה הקשר בין סטוריטלינג לקידום אתרים? פוסט אורח מאת דניאל זריהן

חיפוש באתר

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

BLocal · © 2021 · Powered by Jetweb