BLocal

גיל מרטנס - כלים ליצירת תוכן דיגיטלי, הקמה ותחזוקה של בלוג עסקי, ניהול קהילות

גיל מרטנס – כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

  • ראשי
  • מי אני?
  • מוצרים ושירותים
    • קורס דיגיטלי לשיווק באמצעות תוכן
    • הרצאות און ליין
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות לארגונים
    • הרצאות
    • ניהול תוכן ובלוגינג עסקי
    • ייעוץ אישי בכל הקשור לתוכן
    • שלושה מפגשי און ליין להזנקת הקהילה שלך
  • תוכן דיגיטלי
  • בלוגינג עסקי
  • ניהול קהילות
  • Be Local
    • כלים לעסקים קטנים
    • כלכלה מקומית
    • עסקים מקומיים
  • הבלוג
    • בלוגינג עסקי
    • ניהול קהילות
    • תוכן דיגיטלי
    • כלים לכתיבה
  • דברו איתי
  • לקוחות
  • בואו ללמוד ממני און ליין
You are here: Home / תוכן דיגיטלי / כלים לכתיבה / למה חשוב להכניס את הכתיבה ללו"ז הקבוע שלנו?

למה חשוב להכניס את הכתיבה ללו"ז הקבוע שלנו?

16 במאי 2018 by גיל מרטנס Leave a Comment

פעמים רבות הכתיבה היא הדבר האחרון שאנחנו מפנים לו זמן. עוד פגישה חשובה צצה, עוד שיחה עם לקוח, עוד חשיבה על שיתוף פעולה אפשרי. למרות שאנחנו יודעים כבר שהתוכן הוא המלך (ומעמדו רק ממשיך לעלות משנה לשנה, הנה תראו), ושיווק באמצעות תוכן הוא שיטת השיווק הכי נעימה, אנחנו עדיין דוחקים את הכתיבה עבור העסק שלנו לפינות הכי חשוכות ביום שלנו. למה זה קורה, ואיך ניתן להתגבר על זה?

כתיבה בלו"ז
כבר הבנו שהכתיבה עבור העסק שלנו חשובה. עכשיו איך נמצא לה זמן?

התשובה הקלה היא – אם זה לא יהיה בלו"ז שלכם, נעוץ היטב ביומן ככל פגישה אחרת חשובה, זה פשוט לא יקרה. אם לא ניתן לכתיבה מקום של כבוד, איך היא תבין שהיא המלכה הבלתי מעורערת של השיווק?

למה חשוב כל כך להכניס את הכתיבה ללו"ז הקבוע שלנו?

  • כשאנחנו מקצים למשימה זמן ביומן שלנו, אנחנו מתייחסים אליה ברצינות. אם הכתיבה עבור העסק, או פעולות של שיווק באמצעות תוכן, ייכנסו ללו"ז שלנו, הם יהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיווק, מהעשייה שלנו. הפעולה הפשוטה של להכניס משימה ליומן, הופכת אותה מיד לפעולה ישימה, מוחשית ופרקטית. בדיוק באותו האופן שאנו מתייחסים לפגישות נעוצות ביומן, אנחנו מחנכים את עצמינו להתייחס ברצינות אל הכתיבה. והכתיבה ראויה שתתייחסו אליה ברצינות: שיווק באמצעות תוכן היא לא רק שיטת השיווק העדיפה עלי ועל עוד רבים אחרים, היא גם במגמת עליה משנה לשנה, היא אפקטיבית, ואפילו זולה יותר משיטות שיווק אחרות. עוד על המגמות בשיווק באמצעות תוכן, כאן.
  • כשהכתיבה נמצאת ביומן היא מאפשרת לנו זמן פיתוח עסקי. אחד הערכים המוספים האהובים עלי מהכתיבה הוא ההתפתחות והלמידה שהיא מאלצת אותנו לעשות. על מנת לכתוב פוסט טוב, אנחנו יושבים, חושבים, מעלים רעיונות, מבצעים מחקר, ולבסוף עוסקים בתהליך היצירתי של להעלות הכל אל הכתב. בזמן הזה פיתחתם את המומחיות ואת העסק שלכם עוד קצת.
  • זמן כתיבה הוא זמן של חיבור ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו, ואם הוא נעוץ ביומן, הרי ששדרגנו את החיבור הזה! הכתיבה האיכותית ובעלת הערך גורמת לנו לעצור את העיסוק בעצמנו ולעבור לצד השני, של הלקוח, על מנת לתת לו ידע, השראה, או כל תוכן שיכול לסייע לו. עוד על תוכן בעל ערך ויצירתו, כאן.
זמן כתיבה
איך ניתן ערך ללקוחות שלנו דרך תוכן, אם לא נכתוב בצורה עקבית?
  • כשהכתיבה נעוצה באופן קבוע ביומן, אנחנו מרגילים את עצמינו להתאמן בה עוד ועוד, מבלי להיכנע לתירוצים כמו: אין לי זמן (ואף פעם לא יהיה), אגיע לזה בסוף היום (לא קורה), או פשוט "מחר" (אהמ… ממש כמו הדיאטה המיוחלת). כשהכתיבה מקבלת מקום של כבוד ביומן, אנחנו נשקיע בה יותר, נתאמן בה ולכן גם נשפר אותה עוד ועוד.
  • זמן של כתיבה עקבית, נעוץ ביומן, גורם לנו לשפר בעקביות את המיומנויות שלנו – הן של הכתיבה, הן של השיווק, ואפילו את אלה של ניהול הזמן.
  • זמן המוקדש לכתיבה מרוכזת מאלץ ומלמד אותנו לעבוד בצורה יותר מסודרת – עם אסטרטגיית תוכן, רשימת רעיונות, חומרי לימוד וכד'. אם זה לא מגיע דרך דברים אחרים, הסדר בהחלט יכול לקרות דרך הכתיבה.
  • והכי חשוב – אם זה לא יהיה ביומן, זה פשוט לא יקרה באופן מסודר ועקבי. המסר שאנחנו משדרים ללקוחות שלנו באמצעות כתיבה עקבית ומסודרת הוא שכך גם מתנהל העסק שלנו.
כתיבה טובה היא מראה של חשיבה מסודרת. מה זה אומר על העסק שלכם?

הכתיבה היא סוג של פלא שמשפיע עלינו בכל כך הרבה רמות ואופנים: זה מתחיל בשיפור מיומנויות ורבליות ותקשורתיות, ממשיך במיתוג שאנחנו בונים לעצמינו, ומסתיים במיקוד מדיטטיבי שהיא מאפשרת לנו. עוד על נפלאות הכתיבה, כאן.

אם עדיין לא הכנסתם את הכתיבה ליום יום שלכם, יש כל כך הרבה סיבות לעשות זאת. בין אם אלה דפי בוקר, כתיבה שיווקית או תראפויטית, אני מבטיחה לכם שהיא תעשה לכם טוב.

רוצים להתייעץ איתי על כתיבה עבור העסק שלכם? אשמח 😊

הנה עוד קצת על יצירת הרגלי כתיבה.

ספרו לי על הרגלי הכתיבה שלכם – מה עובד לכם, איך ומתי?

האם אתם מתנהלים בצורה מסודרת או הד הוק? האם יש לכם הרגלי כתיבה, או שאתם מתנהלים כל יום ביומו?

 

עוד קצת באותו עניין

  • למה לייצר תוכן? איפה שמים אותו? ומה שונה ממקום למקום?למה לייצר תוכן? איפה שמים אותו? ומה שונה ממקום למקום?
  • על שיווק באמצעות תוכן ויום עיון ליצירתועל שיווק באמצעות תוכן ויום עיון ליצירתו
  • התוכן החדשהתוכן החדש
  • תוכן בעל ערך. מה זה בכלל?תוכן בעל ערך. מה זה בכלל?
  • אומרים לנו שיש שיווק אחר. וקוראים לו בלוג.אומרים לנו שיש שיווק אחר. וקוראים לו בלוג.
  • רבותי, מהפך – התוכן יורד אל העםרבותי, מהפך – התוכן יורד אל העם

Filed Under: כלים לכתיבה, תוכן דיגיטלי Tagged With: יומן, כתיבה, לו"ז, שיווק באמצעות תוכן

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

די, תמשיכי. אני רוצה לקבל עוד מהטוב הזה :)

חיפוש בהררי התוכן שיש פה

הבלוג -מה מעניין אותך לקרוא?

על מה כתבתי לאחרונה?

  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
  • קהילות מקצועיות כפתרון להעברת ידע בארגונים
  • מה הקשר בין סטוריטלינג לקידום אתרים? פוסט אורח מאת דניאל זריהן
  • תכנים מומלצים לקהילות מקצועיות
קורס לשיווק באמצעות תוכן

פוסטים אחרונים

  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
  • קהילות מקצועיות כפתרון להעברת ידע בארגונים
  • מה הקשר בין סטוריטלינג לקידום אתרים? פוסט אורח מאת דניאל זריהן
  • תכנים מומלצים לקהילות מקצועיות

חיפוש באתר

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

BLocal · © 2021 · Powered by Jetweb