BLocal

גיל מרטנס - כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

גיל מרטנס – כלים לשיווק באמצעות תוכן, בלוגינג וניהול קהילות

  • ראשי
  • מי אני?
  • מוצרים ושירותים
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות לארגונים
    • הרצאות
    • קורס דיגיטלי לשיווק באמצעות תוכן
    • הרצאות און ליין
    • קורסים, ימי עיון וסדנאות
    • ניהול תוכן ובלוגינג עסקי
    • ייעוץ אישי בכל הקשור לתוכן
  • שיווק באמצעות תוכן
    • תוכן דיגיטלי
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
  • ניהול קהילות
  • Be Local
    • כלים לעסקים קטנים
    • כלכלה מקומית
    • עסקים מקומיים
  • הבלוג
    • שיווק באמצעות תוכן
    • ניהול קהילות
    • כלים לכתיבה
    • בלוגינג עסקי
    • תוכן דיגיטלי
    • טרנספורמציה דיגיטלית
  • דברו איתי
  • לקוחות
  • ללמוד ממני און ליין
You are here: Home / Be Local / סוגי פוסטים

סוגי פוסטים

10 במאי 2016 by גיל מרטנס 2 Comments

סוגי פוסטים

כרגיל, אני קוראת אי אלו ספרים ומיד רצה לספר לחברה.

הפעם, חשבתי לספר לכן, הבלוגריות המקומיות, ולכם, בעלי העסקים שיש להם בלוג, מהם סוגי הפוסטים העיקריים שיכולים להופיע בבלוג שלכם. אולי תקבלו כמה רעיונות?

אז הנה – סוגי פוסטים ודוגמאות לכל אחד מהם.

באחד הספרים ראיתי כי קיימים שני סוגים עיקריים של פוסטים:

  1. MVP – MASSIVE VALUE POSTS

פוסטים שיש בהם הרבה ערך. תוכן שאחרים אולי מוכרים תמורת כסף.

דוגמאות:

  • רשימות – הרבה מידע בפוסט אחד. טיפים, קישורים, מידע, רעיונות. מומלץ לכתוב פוסט כזה לאחר שמבררים מה מעניין את הקוראים, איזה מידע הם צריכים. הנה דוגמא מהבלוג המקומי שלי.
  • מענה לבעיה כואבת – למשל פתרון צעד אחר צעד, סרטי וידאו להדגמה, צילומי מסך. לדבר על מכשולים ואיך אני התגברתי עליהם, קישורים לעוד פוסטים בעלי ערך. רצוי שיהיה בפוסט פתרון שהקורא יוכל ישר ליישם.
  • Case Study – סיפורי מקרה תמיד מעניינים. הם למעשה משמשים הוכחה למה שאני עושה. כמובן לזכור לשנות שמות ונתונים על אנשים (במיוחד אם מדובר במטופלים). סיפורי מקרה יוצרים הזדהות ואמפטיה.

 

  1. FILLER POSTS – פוסטים שממלאים את האתר.

ההמלצה בה נתקלתי היא  – על כל 2 פוסטים בעלי ערך רב בבלוג (או כמו שאמרנו, MVP), לכתוב 6 פוסטים מסוג זה. אלה יכולים להיות פוסטים על הגדרת הנישה בה אני נמצאת, על הדרך שלי, על שלבים ואירועים בדרך ועוד.

דוגמאות:

  • MINDSET POSTS – אמונות שיש לי על…, דעות אישיות.
  • לספר סיפור – איך למדתי…, על מה התגברתי וכד'.
  • סקירת מוצרים (חייבת רגע לעצור ולומר שאני לא מתכוונת למוצרים שבלוגרים מקבלים ומסקרים, אלא יותר למוצרים שקשורים לנישה. לדוגמא – אם את כותבת על טכנולוגיית מסכים, הייתי שמחה לקרוא סקירה על טלויזיות חדשות שיצאו לשוק, מנקודת המבט של טכנולוגיית המסך שלהן).
  • השוואות – בין מוצרים, אתרים, שירותים.
  • תוכן מולטימדיה – תמיד עובד.
  • ראיונות עם מומחים בתחום.
  • סיקור אירועים – לפני, וגם אחרי.
  • איך ל… (הידעתם שהמילים "HOW TO" מופיעות בגוגל 414 מיליון פעמים בחודש?).

 

כדאי לשים לב, בכל פוסט:

  • לנגישות –בכל ספר שקראתי על בלוגים, מזכירים עד כמה חשוב שהפוסט יהיה נגיש, נעים בעיניים, "סריק". שימו לב לעימוד, לפיסוק, להדגשות. חלקו את הפוסט לפסקאות.
  • שימוש במולטימדיה תמיד מוסיף – תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקס. שלבו אותם בחוכמה, כמובן.
  • חשוב שהדוגמאות שאתם נותנים, גם אם לקוחים מחייכם האישיים, יהיו ללא אגו. אף אחד לא רוצה לקרוא כמה אתם מוצלחים, נהדרים. אל תפחדו לכתוב גם על כישלון, אתגר, טעויות וכד'. זה מחבר אנשים לכותב. מדובר באחד מהכוחות הגדולים של הבלוגים, בעיני.
  • ציטוטים מוסיפים לכתוב ויוצרים הקשר קצת יותר רחב.
  • קישורים חיצוניים המעשירים את הפוסט והידע. כי אנחנו רק כותבים. אנחנו לא יכולים לדעת הכל, נכון?

 

בהצלחה בכתיבה!!

ואם עולים לכם רעיונות לפוסטים משלכם – רשמו מיד. ורוצו לספר לי, כן?

* רוצים עוד רעיונות לכתיבה? לחדשנות בעסק? ליצירתיות? מוזמנים לסדנא מיוחדת. לחצו כאן לפרטים.

עוד קצת באותו עניין

  • איך לייצר יותר רעיונות?איך לייצר יותר רעיונות?
  • דומה מושך דומה, גרסת הבלוגיםדומה מושך דומה, גרסת הבלוגים
  • איך עובדים על יצירתיות בכתיבה?איך עובדים על יצירתיות בכתיבה?
  • הסיפור של בריקסטון – סיפור של השראההסיפור של בריקסטון – סיפור של השראה
  • בחזרה ללימודיםבחזרה ללימודים
  • אחת ולתמיד – האם האורך קובע?אחת ולתמיד – האם האורך קובע?

Filed Under: Be Local, בלוגינג עסקי, כלים לעסקים קטנים Tagged With: סוגי פוסטים, על מה כותבים, פוסטים בבלוג, רעיונות, רעיונות לכתיבה

Comments

  1. שגית says

    10 במאי 2016 at 8:47

    את נכס!!
    כל יום לומדת ממך עוד ועד…

    הגב
    • גיל מרטנס says

      10 במאי 2016 at 15:20

      תודה יקירה. זה הדדי, כידוע לך 🙂

      הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

די, תמשיכי. אני רוצה לקבל עוד מהטוב הזה :)

חיפוש בהררי התוכן שיש פה

הבלוג -מה מעניין אותך לקרוא?

על מה כתבתי לאחרונה?

  • להרוויח את אמון הלקוחות באמצעות תוכן
  • קהילה Vs מועדון לקוחות Vs ארגון בוגרים
  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות
קורס לשיווק באמצעות תוכן

פוסטים אחרונים

  • להרוויח את אמון הלקוחות באמצעות תוכן
  • קהילה Vs מועדון לקוחות Vs ארגון בוגרים
  • להראות במקום לספר – הקסם של שיווק באמצעות תוכן
  • קהילות כיוצרות שינוי
  • משברים בקהילות דיגיטליות

חיפוש באתר

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

BLocal · © 2021 · Powered by Jetweb